Συνεχίζεται το εξωστρεφές πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, παρουσία σε 7 νέες χώρες.

Με έμφαση στην εξωστρέφεια και πίστη στη δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας στο εξωτερικό, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia συνεχίζει να επενδύει σε νέες σημαντικές αγορές εκτός συνόρων. Τα πρώτα εντυπωσιακά αποτελέσματα του νέου concept Goody’s Burger House στην Ελλάδα, έχουν προσελκύσει διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Έτσι, η εταιρεία προχωρά στο άνοιγμα του πρώτου Goody’s Burger House στην πόλη της Μελβούρνης. Στόχος του Ομίλου είναι να γίνει αυτό το κατάστημα, το πιο hot σημείο της πόλης για τους πάνω από 4.000.000 κατοίκους αλλά και το εφαλτήριο για την ανάπτυξη της Goody’s σε ολόκληρη την Αυστραλία, μία αγορά 20 εκατομμυρίων καταναλωτών. Το πενταετές πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη λειτουργία τουλάχιστον 10 εστιατορίων στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Η εταιρεία που επιλέχθηκε για την αποκλειστική ανάπτυξη του σήματος στην Αυστραλία είναι η Mediterranean Fast Casual Restaurants Ltd.

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, συνεπής στο πλάνο εξωστρέφειας, υλοποιεί το στρατηγικό του σχεδιασμό για ανάπτυξη των σημάτων του στη Λευκορωσία, στην Αλβανία, στην Κύπρο, στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία. Παράλληλα, το επόμενο χρονικό διάστημα, και μέχρι τα μέσα του 2015, αναμένεται να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους 8 ακόμα καταστήματα Goody’s και Flocafé στην Αλβανία, στη Βουλγαρία, στη Δημοκρατία του Κοσόβου, στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, στη Λιβύη και στην Αίγυπτο.

Η εξωστρέφεια αποτελεί σημαντική στρατηγική προτεραιότητα για τη Vivartia. Με αναπτυξιακό πνεύμα, ο Όμιλος διερευνά αδιάκοπα το διεθνές τοπίο, εντοπίζει και υλοποιεί ευκαιρίες επένδυσης, διαδραματίζοντας πια δυναμικό ρόλο και σε αγορές εκτός Ελλάδος.

Η Goody’s, η κορυφαία Ελληνική αλυσίδα με περισσότερα από 150 εστιατόρια σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία, FYROM και Λευκορωσία, δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1975 και είναι η εταιρεία που σύστησε στο ελληνικό κοινό τον όρο burger. Κύριο μέλημα της εταιρείας είναι να διατηρεί την υψηλή αξία της μάρκας εμπλουτίζοντας διαρκώς την εμπειρία των πελατών της, μέσα σε υψηλής αισθητικής χώρους, με αναβαθμισμένο επίπεδο εξυπηρέτησης. Σε επίπεδο καταλόγου, οι προτάσεις βασίζονται κατά κύριο λόγο στην ποικιλία των burgers από 100% μοσχαρίσιο κιμά, αλλά και σε signature πιάτα όπως τα Club Sandwiches, τα New York Sandwiches, η Quesadilla και τα BBQ Chicken Wings.

Πηγή: www.imerisia.gr