Το νέο SUBARUXV είναι, θα μπορούσε να πει κανείς, δύο αυτοκίνητα σε ένα

Το νέο SUBARUXV είναι, θα μπορούσε να πει κανείς, δύο αυτοκίνητα σε ένα. Το ένα είναι πολυτελές, άνετο, ευέλικτο, αξιόπιστο και ασφαλές αυτοκίνητο πόλεως. Το άλλο είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο για τις αποδράσεις σας εκτός πόλεως, από αυτοκινητόδρομο, επαρχιακό ασφάλτινο δρόμο, χωματόδρομο, ακόμη και για εκτός δρόμου αποδράσεις σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

 

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά επιτυγχάνονται χάρη στο συνδυασμό της συμμετρικής τετρακίνησης με τον boxer κινητήρα, τη στιβαρότητα του αμαξώματος και το τελευταίας γενιάς εξελιγμένο σύστημα δυναμικού ελέγχου του αυτοκινήτου (VDC – VehicleDynamicControl).

 

Οι εξωτερικές διαστάσεις του εξασφαλίζουν την απαραίτητη ευκινησία μέσα στην πόλη, τόσο στην κίνηση σε στενούς δρόμους όσο και στο παρκάρισμα. Ταυτόχρονα όμως, σε συνδυασμό με την εσωτερική διαρρύθμιση των καθισμάτων και του χώρου αποσκευών, επιτρέπουν την άνετη μετακίνηση πέντε ενηλίκων με τις αποσκευές τους, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

 

Ο εσωτερικός διάκοσμος, η ποιότητα των υλικών, το εξαιρετικό φινίρισμα και ο πλούσιος εξοπλισμός, ακόμη και στις βασικές εκδόσεις, δίνουν έναν αέρα πολυτέλειας που δεν συναντάται εύκολα στα λεγόμενα SUV ή ακόμη και στα Crossover. Τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι ακριβώς τα ίδια με εκείνα του καταξιωμένου και ιδιαίτερα δημοφιλούς μεγάλου του αδελφού, του Forester. Έχει δηλαδή τη γνωστή συμμετρική τετρακίνηση με boxer κινητήρα, απόσταση από το έδαφος 22 εκ. με ταυτόχρονα εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους. Η μεγάλη διαφορά του από το Forester είναι ο ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Ελλάδα βενζινοκινητήρας των 1.600 cc, που αποδίδει 114 ΗΡ και που συνδυάζεται είτε με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων με επιλογή αργών σχέσεων (άλλη μία μοναδικότητα για το SubaruXV σε αυτή την κατηγορία), είτε με ένα αυτόματο κιβώτιο CVTLineatronic συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Οι δύο αυτές επιλογές χαρίζουν στο SubaruXV αξιόλογες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου με οποιεσδήποτε συνθήκες, αλλά ταυτόχρονα χαμηλή μέση κατανάλωση 6.5 LT/100 km για το μηχανικό κιβώτιο και 6.3 LT/100 km για το αυτόματο CVTLineatronic.

 

Για τους οπαδούς της πετρελαιοκίνησης το SubaruXV εξοπλίζεται με ένα 2λιτρο boxer κινητήρα που αποδίδει 147 ΗΡ, με εντυπωσιακή ροπή 35 Kgfmαπό τις 1.600 στροφές. Στην έκδοση αυτή το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6τάχυτο μηχανικό.

 

Οι προσφερόμενες επιλογές σε επίπεδο εξοπλισμού είναι τρεις: Confort, Trendκαι Exclusive, με τη βασική έκδοση να περιλαμβάνει ένα πλουσιότατο εξοπλισμό, όπως, ενδεικτικά αναφέρουμε, αερόσακους οδηγού – συνοδηγού, πλευρικούς τύπου κουρτίνας και αερόσακους γονάτου, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17’’, start-stopsystem του κινητήρα για χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλότερους ρύπους και πολύ περισσότερα στοιχεία ακόμη, τα οποία στα περισσότερα ανταγωνιστικά του μοντέλα προσφέρονται προαιρετικά με επιπλέον χρέωση.

 

Η τιμή του SubaruXV 1.6 Confort με μηχανικό κιβώτιο ανέρχεται στα 23.070 ευρώ με απόσυρση. Του Trend με πλουσιότερο εξοπλισμό και με το αυτόματο κιβώτιο Lineatroncφθάνει τις 25.670 ευρώ με απόσυρση. Τέλος η έκδοση DieselTrendανέρχεται στις 31.350 ευρώ.

 

Τα πιο πάνω τεχνικά χαρακτηριστικά και οι τιμές, συνδυαζόμενα με τη δυναμική επανεμφάνιση της Subaru στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας Πλειάδες Μότορς και του επίσημου δικτύου που περιλαμβάνει την Έκθεση της Agripanστην Πειραιώς 165 και κάθετες μονάδες στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα, ξαναβάζουν τα Subaru στο καλάθι των υποψήφιων αγοραστών.