Σε νέα χέρια πέρασε ο ΟΠΑΠ, καθώς από τις 11 Οκτωβρίου 2013 ο οργανισμός ιδιωτικοποιήθηκε. Η EmmaDeltaτων Γίρι Σμετς, Δημήτρη Μελισσανίδη και Χρήστου Κοπελούζου ανέλαβε την διοίκηση του οργανισμού. Την ιδιωτικοποίηση ακολούθησε ένα γενικό κλίμα αλλαγών, όπου σε θέσεις ανώτερης διοίκησης τοποθετήθηκαν πρόσωπα επιλογής των νέων μετόχων, κατά κύριο λόγο Τσέχοι διότι έχουν την απαραίτητη εμπειρία στο κομμάτι της αγοράς τυχερών παιχνιδιών από τη SAZKAτον αντίστοιχο οργανισμό τυχερών παιχνιδιών της Τσεχίας που είχε αγοραστεί στο παρελθόν από το επενδυτικό fundPPF.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ είναι ο κύριος Καμίλ Ζίγκλερ ο οποίος έχει διατελέσει στέλεχος της SAKZAκαι της Reiffensbank. Ως γενικός διευθυντής Μάρκετινγκ ανέλαβε ο κ. Πετρ Ματεγιόφσκι, και σαν γενικός διευθυντής Πληροφορικής ο κ. Πετρ Τζέντρετσικ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετός χρόνος του managementαναλώθηκε στην κατάργηση του γραφειοκρατικού τρόπου λειτουργίας του ΟΠΑΠ, καθώς ο μέχρι τώρα τρόπος ήταν αντιπαραγωγικός και δεν υφίσταται σε ιδιωτική εταιρεία. Το προηγούμενο διοικητικό συμβούλιου, το οποίο ήταν διορισμένο από το κράτος, είχε τον τελικό λόγο, από μεγάλα μέχρι και τα μικρά ζητήματα που αφορούσαν τον οργανισμό. Για παράδειγμα το Δ.Σ. κατά τις συνεδριάσεις του έπρεπε να εγκρίνει χορηγίες, προμήθειες αναλώσιμων και άλλα γραφειοκρατικά ζητήματα, με αποτέλεσμα στην κάθε συνεδρίαση να υπάρχει μια ατζέντα 40 θεμάτων όπου αφορούσαν μείζονά ζητήματα και όχι ουσιώδεις όπως για παράδειγμα η χάραξη στρατηγικής της εταιρείας.

Η νέα διοίκηση, θέλοντας να προωθήσει το κύμα αλλαγών με την είσοδο της στον οργανισμό, συγκρότησε επιτροπές όπου η κάθε μια είχε ένα συγκεκριμένο σκοπό π.χ. ελέγχου αμοιβών, διαφάνειας κλπ. Σαν άμεσο στόχο, ο ΟΠΑΠ έθεσε την υπόθεση με τα βίντεολόττο, VLTs.

Παρά το σύντομο διάστημα της νέας ηγεσίας, ο οργανισμός έχει προχωρήσει σε σημαντικά βήματα ανάπτυξης. Ύστερα από αρκετά χρόνια πλέον ο ΟΠΑΠ είναι διαθέσιμος και μέσω διαδικτύου, ενώ μεγάλη επιτυχία γνωρίζει το νέο παιχνίδι ΣΚΡΑΤΣ, διάδοχος του πάλαι ποτέ ΞΥΣΤΟ. Συγκεκριμένα τις πρώτες 6 μέρες κατάφερε σε 3,500 σημεία, από τα 6,000 που προτίθεται να προσθέσει, να πουλήσει 1 εκατ. τεμάχια και να απαριθμεί σήμερα περί των 260 χιλιάδων τυχερών, και όλα αυτά χωρίς διαφήμιση. Ενδεικτική είναι η δήλωση του κ. Ματεγιόφσκι CMO, της Ελληνικά λαχεία «Οι πωλήσεις μας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία και δημιουργούν θετικές εντυπώσεις αλλά και προοπτικές, δεδομένου ότι σύντομα θα προσθέσουμε και άλλα 2,500 σημεία πώλησης.»

Παρά την δυναμική είσοδο του στην αγορά (ΣΚΡΑΤΣ), ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε διαφημιστική καμπάνια από τις 9 Μάιου με στόχο την προώθηση του νέου αυτού προϊόντος. Να σημειωθεί εδώ ότι το ΣΚΡΑΤΣ είναι δημιούργημα των κορυφαίων εταιρειών στον χώρο: της ΟΠΑΠ Α.Ε. με την Intralotκαι την ScientificGamesInternational. Η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σε αυτό το νέο παιχνίδι διότι θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας αλλά και των δικτύων πώλησης. Επίσης αξιοποιεί την υπεροχή της κάθε εταιρείας στο αντίστοιχο κομμάτι της, της SGIστα συστήματα ασφαλείας, της ΟΠΑΠ ως η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα και της Intralotστην διαχείριση δεδομένων. Η τιμή ξεκινάει από το 1 ευρώ και διατίθενται δελτία των 2,3, και 5 ευρώ, με κέρδη που μπορούν ξεκινούν από 10.000 και αγγίζουν το μισό εκατομμύριο.