Στους ρυθμούς των εξαγορών και των συγχωνεύσεων συνεχίζει να κινείται το ελληνικό λιανεμπόριο, στο οποίο συντελούνται ραγδαίες αλλαγές στους συσχετισμούς δυνάμεων. Ύστερα από τις απανωτές συμφωνίες της «Σκλαβενίτης» με την Makro Cash & Carry και την «Χαλκιαδάκης», ήρθε η σειρά της «Μαρινόπουλος» να ανακοίνωσει την εξαγορά του 100% της πατρινής αλυσίδας σούπερ μάρκετ «Κρόνος Νικ. Καρακίτσος». Η σχετική συμφωνία αφορά στο σύνολο του δικτύου των 18 καταστημάτων της «Κρόνος» στον Νομό Αχαΐας, τα οποία, όπως έγινε γνωστό, θα μετονομαστούν άμεσα σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express και θα τροφοδοτούνται με νέα γκάμα προϊόντων, στα οποία θα περιλαμβάνονται και τα προϊόντα με σήμα «Carrefour».

Με τη νέα συμφωνία εξαγοράς και την προσθήκη της «Κρόνος», η οποία διαθέτει υψηλά μερίδια αγοράς στην περιοχή της Πάτρας, το δίκτυο της «Μαρινόπουλος» θα αριθμεί συνολικά 906 σημεία πώλησης. Προηγουμένως, η Μαρινόπουλος είχε προχωρήσει στην ένταξη των 149 καταστημάτων της «Αρβανιτίδης» με τη μέθοδο του franchise και 7 σούπερ μάρκετ της Elite – Αριάδνη, εκ των οποίων τα έξι στο Ηράκλειο και το ένα στη Χερσόνησο Κρήτης, στην εξαγορά των αλυσίδων ΜΑΡΚΕΤΑ και Παλαμάρης που είχαν 8 καταστήματα καθώς επίσης και σε συμφωνία συνεργασίας με την «Τοξότης» για δύο καταστήματα στη Σάμο.

Στόχος πωλήσεις 2 δισ.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μαρινόπουλος, Jerome Loubere, σχολιάζοντας τη νέα εξαγορά της αλυσίδας, τόνισε ότι «η Μαρινόπουλος Α.Ε., πιστή στη στρατηγική της, θα επιταχύνει την πολιτική επέκτασης του δικτύου της, ενισχύοντας το προβάδισμα που ήδη διαθέτει έναντι του ανταγωνισμού. Πλέον, με την ενσωμάτωση της «Κρόνος» στο δίκτυο της εταιρείας, υπερκαλύπτεται ο στόχος του 2014 για πωλήσεις υψηλότερες των 2 δισ. ευρώ», πρόσθεσε ο κ. Loubere, εκτιμώντας ότι και το 2015 θα αποτελέσει για την αλυσίδα χρονιά ταχύτατης ανάπτυξης. Η ολοκλήρωση της συμφωνίας τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

 

Πηγή: www.imerisia.gr