Περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2015 πρόκειται να διαθέσει η Wind Ελλάς για την ανανέωση των καταστημάτων της εταιρείας. Το πρώτο κατάστημα που υλοποιήθηκε η νέα εικόνα είναι το κεντρικό κατάστημα της εταιρείας στο Μαρούσι, ενώ μέχρι το τέλος του μήνα θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα Wind σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις. Συνολικά, έως το τέλος του 2014 θα λειτουργούν 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Όπως σημείωσε κατά τη χθεσινή παρουσίαση του νέου καταστήματος ο Κώστας Τσαγκανός, γενικός εμπορικός διευθυντής της Wind Ελλάς, στόχος της κίνησης αυτής είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις, ενώ επισήμανε πως πρόκειται για μία συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική αγορά.

Τα νέα καταστήματα διαθέτουν αρκετές καινοτομίες, η πιο ενδιαφέρουσα από τις οποίες είναι η ύπαρξη διαδραστικών οθονών αφής με ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η Wind, οι οποίες επιτρέπουν στον επισκέπτη να εξερευνήσει και να προσωποποιήσει τις επιλογές τους στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό, όπως και να συγκρίνει ζωντανά τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Σύμφωνα με τη Wind πρόκειται για την πρώτη φορά που χρησιμοποιούνται διαδραστικές οθόνες αφής σε ελληνικό κατάστημα. Παράλληλα κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει.

Σημειωτέον πως η αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων Wind έγινε από το διεθνές εξειδικευμένο γραφείο, Allen International.

 

Πηγή: www.imerisia.gr