Κατά 15,6% αύξησε τις πωλήσεις της το 2013 η λαρισαϊκή βιομηχανία τροφίμων Intercomm Foods, η οποία ιδρύθηκε το 1990 και διαθέτει το σύνολο σχεδόν της παραγωγής της στη διεθνή αγορά.

Η επιχείρηση διαφοροποιήθηκε από τον ανταγωνισμό, απευθυνόμενη στην αγορά με καινοτομικά προϊόντα επεξεργασίας ελιάς και φρoύτων και αναπτύσσοντας δικό της know how. Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στη Λάρισα περιλαμβάνουν χώρους παραγωγής και αποθήκευσης σε έκταση περίπου 130.000 τ.μ.

Οι πωλήσεις της το 2013 ανήλθαν σε 72,28 εκατ. ευρώ, από 62,50 εκατ. ευρώ το 2012 (57,62 εκατ. ευρώ το 2011 και 45,82 εκατ. ευρώ το 2010), αυξημένες κατά 9,77 εκατ. ευρώ σε αξία, σε ετήσια βάση. Tα κέρδη της προ φόρων ανήλθαν σε 6,36 εκατ. ευρώ (+163,8%) και τα καθαρά κέρδη σε 4,51 εκατ. ευρώ (+171,2%).

Η Intercomm Foods συνδυάζει την παρασκευή και την εξαγωγή τυποποιημένων προϊόντων ελιάς με το σήμα Delphi με ποικίλες βιομηχανικές δραστηριότητες επεξεργασίας, συσκευασίας και μεταποίησης φρούτων και άλλων αγροτικών προϊόντων από όλες σχεδόν τις περιοχές της χώρας, είτε για ίδιο λογαριασμό είτε και για τρίτους με σήματά τους. Οι κομπόστες ροδάκινου είναι, επίσης, ένας από τους σημαντικούς παραγωγικούς τομείς της.

Οι εξαγωγές της περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις ΗΠΑ, τη Ρωσία, την Αυστραλία, τη Νότιο Αφρική, το Μεξικό, την Αίγυπτο, την Κίνα και το Ιράν. Στους πελάτες της συμπεριλαμβάνονται πολυεθνικές και άλλες επιχειρήσεις μαρμελάδας, παιδικών τροφών, χυμών φρούτων και άλλων προϊόντων επεξεργασίας φρούτων, καθώς και διεθνείς λιανεμπορικές αλυσίδες.

 

Πηγή: www.inr.gr