Πρόκειται για μια αμιγώς ηγετική δύναμη στον κλάδο των προϊόντων της, παρά την προσπάθεια εισόδου ξένων πολυεθνικών εταιρειών, γίνεται λόγος για την Πλαίσιο Computers. Η επιχείρηση έχει γίνει ευρέως γνωστή λόγω της διάσημης μάρκας Turbo-x, όπου παρουσιάζει εξαιρετικές πωλήσεις. Πρόκειται για μια απόλυτα υγιή εταιρεία, όπου το πέρασμα της ιδιοκτησίας γίνεται αργά με ώριμα και σταθερά βήματα. Ο δημιουργός της Πλαίσιο Computers, Γιώργος Γεράρδος στα σίγουρα δεν έχει φόβο για την θέση του, αλλά ξεκάθαρα ο γιός του Κώστας Γεράρδος (στην φώτο δεξιά) δεν έχει να αποδείξει πλέον τίποτα, μιας και αποτελεί φτασμένο επιχειρηματία, αποδεδειγμένα έτοιμο να χειριστεί με σύνεση το τεράστιο αυτό δημιούργημα.

Για το τετράμηνο του 2014, τα αποτελέσματα είναι αυξητικά. Αν κανείς αναρωτηθεί και δει σε βάθος χρόνου τα οικονομικά της εταιρείας θα διαπιστώσει ότι πρόκειται για μια διαδικασία συνεχούς βελτίωσης και αυξητικής πορείας, και σε αυτό ωφέλησε η οξύτατη πίεση που άσκησε ο ανταγωνισμός της εταιρείας από τι αρχές του 2000. Στο σημείο αυτό η εταιρεία επαναπροσδιόρισε τον στρατηγικό της σχεδιασμό και αποφάσισε να κινηθεί με ωριμότητα και να είναι εκείνη που οδηγεί την αγορά μέσα από τα προϊόντα της και της υπηρεσίες της. Τότε ήταν που η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών βελτιώθηκε, και διευθύνθηκε το μερίδιο αγοράς και οι συνολικές πωλήσεις. Στην συνέχεια εταιρείας προχώρησε σε επενδύσεις, και συγκεκριμένα τότε ξεκίνησε η δημιουργία των Ελληνικών υπολογιστών Turbo-Xαλλά και γενικότερες επενδύσεις στο κομμάτι των καταστημάτων και της έδρας της εταιρείας στην Μαγούλα Αττικής.

Η Πλαίσιο Computersπαρόλη την δυστοκία που επικρατεί στην αγορά κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει ζωντανή αλλά να πρωτοστατεί στα μερίδια αγοράς στα ηλεκτρονικά προϊόντα. Συγκεκριμένα οι υπολογιστές Turbo-xκατέχουν την 1η θέση στην Ελλάδα στους επιτραπέζιους υπολογιστές και την 3η θέση στους φορητούς υπολογιστές αλλά και στα tablets. Μην ξεχνάμε όμως την δυναμικότητα που παρουσιάζει η εταιρεία και στον χώρο των τηλεοράσεων και των smartphones.

Από το 2014 η επιχείρηση διαθέτει τα δικά της εμπορικά σήματα κάτι το οποίο βοηθά στην ενίσχυση της κερδοφορίας. Ταυτόχρονα επιδιώχθηκε να κερδηθεί μερίδιο και στα διεθνή brands. Η επιχείρηση προχωράει σε συνεχόμενες επενδύσεις σε θέματα υποδομών και βελτίωση καταστημάτων, αλλά και το άνοιγμα νέων καταστημάτων γεγονός που συνδυάζεται με τα ταμειακά διαθέσιμα που αγγίζουν το πόσο των 45 εκατ. ευρώ.

Να τονίσουμε εδώ ότι έπειτα από ανακοίνωση, τα οικονομικά του ομίλου διαμορφώθηκαν ως εξής: τα καθαρά κέρδη έτους ήταν 14,3 εκατ.. ευρώ και τα κέρδη ανά μετοχή στα 65 λεπτά, αυξημένα κατά 39,3%, Μειωμένες ήταν οι πωλήσεις στο σύνολο του έτους, ανακάμπτουν ωστόσο στο τελευταίο και πιο σημαντικό τρίμηνο της χρήσης.

Κατά 8.3% αυξημένο, δηλαδή κατά 236 μονάδες ήταν το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA). Βελτίωση υπήρξε επίσης και στους 3 τομείς δραστηριότητας άνω των 200 μονάδων και περαιτέρω μείωση του κόστους πωληθέντων κατά 3,8% και των λειτουργικών εξόδων κατά 5,6% με αποτέλεσμα την ενίσχυση των περιθωρίων αποδοτικότητας. Οι ταμειακές ροές διαμορφώθηκαν στα 12,3 εκατ. ευρώ παρά τη σημαντική αποπληρωμή των προμηθευτών. Τέλος, σημαντικό είναι το γεγονός ότι υπήρξε μείωση κατά 3 εκατ. ευρώ του συνολικού δανεισμού, στα 14,3 εκατ. ευρώ.