Στην φώτο διακρίνεται ο κ. Δημήτρης Κουτσολιούτσος, Πρόεδρος του Δ.Σ. της FF Group

Ο όμιλος σχεδιάζει να λανσάρει νέες κολεξιόν που θα περιλαμβάνουν πλέον ρούχα και παπούτσια, συμπληρώνοντας το brand. Η διοίκηση της Folli προβλέπει ότι τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και αποτελεσμάτων το 2015 θα εμφανίσει διψήφιο ποσοστό αύξησης.

 

Αυξημένες επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2015 –έναντι των περίπου 30 εκατ. ευρώ που δαπανούσε τα προηγούμενα χρόνια- προγραμματίζει ο όμιλος Folli Follie, διαβλέποντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά.

Στο περιθώριο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων, η διοίκηση του ομίλου αναφέρθηκε εκτενώς στις προβλέψεις μεγεθών για την τρέχουσα χρήση όσο και στις νέες επενδυτικές κινήσεις της.

Ειδικότερα, ο όμιλος εφέτος έχει θέσει ως στόχο να ξεπεράσει σε άθροισμα τα 1.000 καταστήματα στις 30 και πλέον αγορές όπου δραστηριοποιείται, καθώς και να παρουσιάσει κύκλο εργασιών της τάξης του 1 δισ. ευρώ. Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων όλων των concepts που ελέγχει ο όμιλος ανέρχεται σε 950, ενώ για το 2014 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών των συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων ανήλθε στα 998,1 εκατ. ευρώ σε σχέση με 887,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013 αυξημένος κατά 12,5% και τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 145,4 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση του ομίλου προβλέπει ότι τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και αποτελεσμάτων το 2015 θα εμφανίσει διψήφιο ποσοστό αύξησης.

Ο όμιλος επίσης σχεδιάζει την αναμόρφωση του concept καταστημάτων της Folli Follie, δημιουργώντας σημεία μεγαλύτερου εμβαδού με στόχο την επίτευξη τζίρου 8-12 εκατ. ευρώ ανά κατάστημα. Πέραν των μεγεθών ωστόσο η επιδίωξη της Folli Follie είναι η καθιέρωση μιας νέας εμπορικής ταυτότητας που θα την εντάξει ουσιαστικότερα στην παγκόσμια αγορά μόδας.

Ετσι ο όμιλος σχεδιάζει να λανσάρει νέες κολεξιόν που θα περιλαμβάνουν πλέον ρούχα και παπούτσια, συμπληρώνοντας το brand.

Η πιλοτική εφαρμογή αυτής της επέκτασης θα εγκαινιαστεί με ένα νέο κατάστημα-ναυαρχίδα στην οδό Ερμού τον Οκτώβριο του 2015. Ο όμιλος σκοπεύει να ανοίξει για τη διετία 2015- 2016 αντίστοιχα μεγάλα καταστήματα – δέκα στον αριθμό- σε μεγάλες πόλεις του εξωτερικού, δοκιμάζοντας το νέο concept σε βασικές, μεγάλες αγορές όπως για παράδειγμα το Χόνγκ Κόνγκ, Πεκίνο, Τόκιο, Λονδίνο, Μαδρίτη κ.α.

Πέραν της παραπάνω νέας στόχευσης, ο όμιλος συνεχίζει την επέκταση του στην Ασία, ενώ σκοπεύει να ανοίξει και την αγορά της Αυστραλίας.

Ήδη έχει δημιουργήσει το πρώτο κατάστημα εκεί, υπολογίζοντας ότι σε μεσοπρόθεσμη βάση θα στήσει δίκτυο 15 σημείων στην εξωτική αγορά.

Τέλος σημειώνεται ότι η γ.σ. ενέκρινε την επιστροφή κεφαλαίου 0,30 ευρώ ανά μετοχή, αντί της καταβολής μερίσματος.

 

Πηγή: www.euro2day.gr