Η Δούρος Α.Ε  είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία ανδρικής ένδυσης, με παράδοση που ξεπερνά το μισό αιώνα, και έδρα την Πάτρα, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο από τον Αύγουστο του 2000.  Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 27 καταστημάτων λιανικής πώλησης με την επωνυμία Dur σε όλη την Ελλάδα, ενώ υποστηρίζεται από ένα εξίσου ισχυρό δίκτυο χονδρικής.

Η εταιρία απαχολεί συνολικά 80 άτομα  έμμεσο και άμεσο προσωπικό συμβάλλοντας δυναμικά στην ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας και στη μείωση της ανεργίας.

Πέρα από την εγχώρια δραστηριότητά της, η Dur πραγματοποιεί εξαγωγές στη Μέση Ανατολή, στο Λίβανο, στην Αλβανία, στην Κύπρο και στην Πράγα, ενώ πρόσφατα απέκτησε παρουσία στη Σόφια της Βουλγαρίας .

Παρά την  καθοδική τάση της ελληνικής οικονομίας από το 2009, αλλά και το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται που είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του κύκλου εργασιών της,  η εταιρεία κατάφερε το 2013 να αναστρέψει το κλίμα παρουσιάζοντας θετικόEBITDΑ, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους της από 45% το 2012, διαμορφώθηκε στο 57% το 2013, σημειώνοντας  παράλληλα μείωση των λειτουργικών εξόδων της κατά 19%.

Επιπλέον βελτιωμένα ήταν τα οικονομικά στοιχεία της εταιρίας και  κατά το 9μηνο του 2014,  ως συνέχεια της θετικής πορείας που είχε ήδη καταγραφεί το 2013.

Συγκεκριμένα, η εταιρία παρουσίασε θετικό EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) βελτιωμένο σημαντικά, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό 9μηνο, αγγίζοντας τα 185.000 ευρώ ενώ το μικτό κέρδος παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα σε ποσοστό 55,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

Να σημειωθεί εξάλλου ότι η εταιρία έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 17% , έχει μειώσει τα λειτουργικά της έξοδα κατά 6,5% ενώ τα αποθέματα της παρουσιάζουν σταδιακή μείωση. Τέλος η εταιρία έχει σταθεροποιήσει τις πωλήσεις της, οι οποίες ήδη παρουσιάζουν σημάδια ανάκαμψης.

Η Δούρος έχοντας  ολοκληρώσει με επιτυχία τις κινήσεις εξυγίανσης σε λειτουργικό κυρίως επίπεδο και έχοντας σταθεροποιήσει τον κύκλο εργασιών της,προετοιμάζει σχέδια περαιτέρω ανάπτυξης, πραγματοποιώντας μια σειρά σημαντικών εμπορικών στρατηγικών συνεργασιών, ενώ το το τριετές πλάνο της εταιρείας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την απόκτηση 10 “ισχυρών σημείων” στην Ελλάδα.

Παράλληλα ξεκίνησε και η λειτουργία του e-shop της, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν υψηλής ποιότητας ένδυση κερδίζοντας χρόνο και απολαμβάνοντας τις προσφορές που διατίθενται.

Επιπλέον, συνεχίζει με επιτυχία την καθετοποιημένη δραστηριότητά της, ενώ παράλληλα εφαρμόζει το σύστημα προσφορών καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους, για μεγαλύτερη προσέλκυση του καταναλωτικού κοινού προσδοκώντας αύξηση του κύκλου εργασιών της και επιστροφή στην κερδοφορία.

Η Dur θέτει στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της τον Έλληνα που σε κάθε εποχή θέλει να ξεχωρίζει μέσα από ένα casual και παράλληλα επιμελημένο ντύσιμο. Στόχος της είναι η διατήρηση της μακρόχρονης σχέσης πιστότητας που έχει χτίσει μαζί του, απαντώντας πάντα στην επιθυμία του να συνδυάζει στο ντύσιμό του το επώνυμο brand, το design και την ποιότητα, στην πιο συμφέρουσα τιμή.

Η οικογένεια Δούρου, πέραν της επιχειρηματικής της αποστολής, έχει και έντονη παρουσία στα κοινωνικά, αθλητικά, φιλανθρωπικά και πολιτιστικά δρώμενα της Ελλάδας και ιδιαίτερα της πόλης των Πατρών.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

  •  Η προσπάθεια για τη δημιουργία της φίρμας Dur ξεκίνησε πριν από περίπου 55 χρόνια, όταν ο ιδρυτής της Νίκος Δούρος άρχισε την εμπορική και παραγωγική του δραστηριότητα σε βαμβακερά είδη.
  • Το 1971, η εταιρία απέκτησε την εταιρική μορφή που έχει σήμερα, και ανέπτυξε σημαντικές εμπορικές και παραγωγικές φίρμες.
  • Στη δεκαετία του 1970, ανέπτυξε  μια πολύ αξιόλογη και εξαιρετική εξαγωγική δραστηριότητα.
  • Η θέση της εταιρίας ενισχύεται περισσότερο στο εξωτερικό στη δεκαετία του ’90, λαμβάνοντας μέρος σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις ενδύματος, όπως η SEHM  Paris (Salon International de l’ Habillement Masculin), η Koelnmesse Γερμανίας, καθώς και η Pitti Uomo Ιταλίας.
  • Την δεκαετία του 1990, δημιουργείται η  αλυσίδα εξειδικευμένων καταστημάτων με την επωνυμία Dur Escape Land. Ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο εγχείρημα αφού πραγματοποιήθηκε χωρίς να θίξει το δίκτυο χονδρικής που ανέδειξε το brand DUR.
  • Οι τεράστιες επενδύσεις διευκολύνθηκαν από την είσοδο της εταιρείας στο Χρηματιστήριο Αθηνών, τον Αύγουστο του 2000, απ’ όπου αντλήθηκαν κεφάλαια 2,6 δισεκατομμυρίων δραχμών. Τότε η Δούρος Α.Ε. έθεσε ακόμα πιο γερά θεμέλια λόγω της μείωσης των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεών της και την ενίσχυση δικού της, ισχυρού δικτύου λιανικής.
  • Η δεύτερη γενιά της εταιρίας, με επικεφαλή τον Θεόδωρο Δούρο, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, αναλαμβάνει τη διοίκηση και πετυχαίνει την επανάκαμψη της εταιρίας και την εκπόνηση φιλόδοξων σχεδίων ανάπτυξής της.