ΔΩΔΩΝΗ: 48 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΓΩΤΟ

Εξακολουθεί να αντιστέκεται σθεναρά παρά τις πιέσεις της οικονομικής κρίσης η ιστορική ελληνική μάρκα premium παγωτού Δωδώνη, διαθέτοντας το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων gelateria στην αγορά. Στόχος της διοίκησης είναι η περαιτέρω επέκταση του δικτύου σε νέες χώρες του εξωτερικού, συνεχίζοντας τις επαφές με αγορές που δεν έχει έως σήμερα παρουσία.

«Επί 48 χρόνια η Δωδώνη διαμορφώνει τις τάσεις του ελληνικού premium παγωτού, πετυχαίνοντας να προσαρμόζεται στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και στις συγκυρίες της ελληνικής οικονομίας», όπως επισημαίνει στην «Η» ο Χαράλαμπος Σαββίνος, διευθύνων σύμβουλος της «Δωδώνη», τονίζοντας πως «στα χρόνια της κρίσης, η Δωδώνη έχει πετύχει να διατηρήσει ένα εκτεταμένο δίκτυο 80 καταστημάτων, το μεγαλύτερο της κατηγορίας, ενώ η παρουσία της ενισχύεται μέσω 600 σημείων HORECA και τοποθέτηση σε 800 super market. Τα βασικά της πλεονεκτήματα που αφορούν στα υψηλής ποιότητας ελληνικά υλικά και την απόλυτη εξειδίκευση, αποτελούν εφαλτήριο περαιτέρω ανάπτυξης στο εξωτερικό. Στόχευση που, προς το παρόν, δεδομένων των εσωτερικών εξελίξεων, αλλά και των συγκυριών που διέπουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα σε χώρες όπως η Ρωσία, δεν έχει προχωρήσει πέρα από την τοποθέτησή μας στις αγορές της Βουλγαρίας και της Κύπρου».

Με βάση το 100% ελληνικό φρέσκο γάλα, όχι σκόνη, και φυσικές πρώτες ύλες, είτε πρόκειται για φρούτα είτε για ξηρούς καρπούς, η Δωδώνη δημιουργεί συνεχώς νέες κατηγορίες που αλλάζουν τα δεδομένα της αγοράς. Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί η δημιουργία των γεύσεων εκείνων που αντί για ζάχαρη χρησιμοποιούν Sweete, το φυσικό γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Αντί των συνηθισμένων χαμηλών σε ποσοστά θερμίδων παγωτά, το 2013 η εταιρεία δημιούργησε τρεις γεύσεις (Βανίλια, Τριαντάφυλλο και Σοκολάτα ? Λεμόνι) χωρίς καθόλου ζάχαρη, αλλά με στέβια. Με τον τρόπο αυτό, η Δωδώνη έκανε το παγωτό επιτρεπτή απόλαυση ακόμα και για εκείνους που πρέπει ή θέλουν να προσέχουν τη διατροφή τους. Παράλληλα, όμως εγκαινίασε μια νέα κατηγορία, η επιτυχία της οποίας οδήγησε πολλές εταιρείες του χώρου στην παροχή παρεμφερών γεύσεων. Ωστόσο, στην ιστορία της εταιρείας δεν έχουν λείψει οι δυσκολίες, με την πιο πρόσφατη από αυτές την πυρκαγιά στις εγκαταστάσεις της στην Παλλήνη τον Ιούνιο του 2012, που έθεσε εν αμφιβόλω τη δυνατότητα της λειτουργίας της μονάδας και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Κάθε άλλο, όμως. Με τη βοήθεια του κοινού, οι άνθρωποι της «Δωδώνη» κατάφεραν όχι μόνο να συνεχίσουν τη λειτουργία της εταιρείας, αλλά και να κάνουν βήματα που άλλαξαν τον χάρτη του ελληνικού παγωτού.

Η εικόνα της εταιρείας ανανεώθηκε, η συνεργασία με τον σεφ Γιάννη Αποστολάκη οδήγησε σε συν-δημιουργίες με πιστό κοινό, οι γεύσεις με sweete, το φυσικό γλυκαντικό από το φυτό στέβια επηρέασαν τον χάρτη του ελληνικού παγωτού, η συνεργασία με το Deals for You σε συνδυασμό με τις εκάστοτε προσφορές διεύρυνε τα μερίδια, ενώ η σταδιακή αναμόρφωση και ενίσχυση με επιπλέον είδη, όπως βάφλες, frozen yogurt, μοναδικά γλυκά, τόνωσε την κίνηση στα καταστήματα της αλυσίδας ακόμα και την εκτός καλοκαιριού περίοδο. Ακόμη και τη φετινή περίοδο καιμε τα capital controls που περιόρισαν την όποια επιθυμία για premium παγωτό, η Δωδώνη δημιούργησε πέντε νέες γεύσεις αυξάνοντας τις προτάσεις απόλαυσης της σε 47. Γεύσεις που συνδυάζουν τα αγνά υλικά με τη δημιουργική φαντασία και τη ζαχαροπλαστική ικανότητα, με τον τρόπο που μόνο η Δωδώνη γνωρίζει.

Με στοίχημα το… καλό

Εμπνεόμενη από την αγάπη του κόσμου και με την αντίληψη της ευρύτερης οικονομικής πίεσης που ήταν αισθητή από όλους και ειδικά τους ασθενέστερους, η εταιρεία ξεκίνησε, από το 2013, ένα εκτεταμένο πρόγραμμα δωρεάν προσφοράς παγωτών της σε φορείς και ομάδες με κοινωνική παρουσία και έργο, ειδικά σε ό,τι αφορά στα παιδιά. Αποτέλεσμα αυτής της πρωτοβουλίας είναι, τα τελευταία δύο χρόνια, εκατοντάδες χιλιάδες μερίδες παγωτού Δωδώνη να έχουν διατεθεί σε παιδικές γιορτές, κατασκηνώσεις ή στο πλαίσιο εκδηλώσεων σε ιδρύματα και φορείς από το Χατζηκυριάκειο έως τα Παιδικά Χωριά SOS, και από το Χαμόγελο του Παιδιού, ως το ΠΙΚΠΑ Βούλας. Παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πολιτική ουδέποτε επικοινωνήθηκε, δεν έλειψαν τα «ευχαριστώ» και η αναγνώριση των ωφελούμενων που γέμισαν χαρά τους ανθρώπους της Δωδώνη, αλλά και ενίσχυσαν τη διάθεσή τους να πάνε την έννοια της προσφοράς ένα βήμα πιο πέρα.

 

Πηγή: www.imerisia.gr