Την επέκτασή της σε new business δρομολογεί η Daikin. Συγκεκριμένα η εταιρεία, σύμφωνα με το στρατηγικό της πλάνο σε διεθνές επίπεδο μέχρι και το 2020 (Fusion 20), στοχεύει στη θέρμανση, στην επαγγελματική ψύξη, στα συστήματα παραγωγής ζεστών νερών χρήσης, στις ενεργειακές λύσεις, στην επόμενη γενιά οικολογικών ψυκτικών μέσων, αλλά και στη διαχείριση της ποιότητας του αέρα.

Στην ελληνική αγορά, όπως τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Daikin Ελλάδας Ηλίας Κατσούλης, βασική επιδίωξη της εταιρείας παράλληλα με τη διεθνή στρατηγική της είναι και η εδραίωσή της στον οικιακό κλιματισμό και στη θέρμανση. Για τον σκοπό αυτό η εταιρεία από το 2016 έχει επεκτείνει την παρουσία της στο κανάλι της λιανικής και θα συνεχίσει σε αυτό το πλαίσιο και στη νέα χρονιά.

Παράλληλα διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της στον τομέα της θέρμανσης, δίνοντας έμφαση στις εγκαταστάσεις φυσικού αερίου. Το μερίδιό της Daikin στην Ελλάδα ανέρχεται στο 10%-13% στον οικιακό κλιματισμό, ενώ στις επαγγελματικές εφαρμογές κυμαίνεται σε υψηλό επίπεδο της τάξης του 40%. Για την οικονομική χρήση που τελειώνει στις 31/3/2016 η εταιρεία αναμένει τζίρο της τάξης των 31,45 εκατ. ευρώ.

Για την επόμενη χρήση που λήγει στις 31/3/2018 ο στόχος είναι ο τζίρος της εταιρείας να φτάσει τα 40 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Κατσούλη, η αγορά των οικιακών κλιματιστικών το 2016 υπολογίζεται να εμφανίσει αύξηση γύρω στο 10% και των επαγγελματικών εφαρμογών γύρω στο 7%. Διεθνώς ο κύκλος εργασιών της Daikin για το 2015 άγγιξε τα 15,366 δισ. ευρώ συνολικά και τα 2,109 δισ. ευρώ στην Ευρώπη.