Creative Greece 2013.

 

H πρώτη έκδοση – αυτή που έκανε την εμφάνισή της στη Διεθνή Έκθεση WTM του Λονδίνου –  είχε σημειώσει εξαιρετική αποδοχή από τον επιχειρηματικό κόσμο. Αυτό μας οδήγησε στην απόφαση να αναννεώσουμε την έκδοση. Έτσι κάναμε την έκδοση Creative Greece 2013 η οποία απεστάλη στη Διεθνή Έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου.

Πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα αγγλόφωνη έκδοση για τη δημιουργική Ελλάδα που επιμένει να εργάζεται σε πείσμα της ύφεσης. Το team της Travel Times Publishing δημιούργησε έναν οδηγό όπου καταγράφονται οι πλέον εξωστρεφείς δυνάμεις της ελληνικής επιχειρηματικής ζωής.
Στο οδηγό αυτό «φωτογραφίζονται» οι επιχειρήσεις που αντιστέκονται στις συνέπειες της κρίσης και δραστηριοποιούνται σε 4 τομείς: α) την ενέργεια β) τον εξαγωγικό τομέα, γ) την ναυτιλία και  δ) τον ελληνικό τουρισμό.
Η έκδοση αυτή διανέμεται σε μια σειρά χωρών, με στόχο να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων που συνεργάζονται ή επιθυμούν να συνεργαστούν με εταιρείες της χώρας μας.
Στον οδηγό παρεμβαίνουν αρμόδιοι υπουργοί αλλά και σημαντικοί εκπρόσωποι επιχειρηματικών φορέων της χώρας που συνδέονται με την εξωστρεφή προσπάθεια της χώρας.
Στην πραγματικότητα η έκδοση αυτή είναι ένα απτό αποτέλεσμα της προσπάθειας δημιουργίας του σύγχρονου BRAND NAME GREECE.