Αύξηση μεριδίων για την Coral τη στιγμή που η ευρύτερη αγορά καυσίμων εμφανίζει πτώση 30%. Κορυφαίο σήμα στην Ελλάδα η Shell. Τι είπε ο Γ. Θωμαϊδης, επικεφαλής της θυγατρικής της MOH για τις επενδύσεις, τις προοπτικές και την αγορά καυσίμων.
 ww92147

   Η πετυχημένη συνεργασία της Coral, εταιρείας του ομίλου της Μότορ Όιλ, με τη   Shell, εξελίσσεται από το 2010, επεκτάθηκε μέχρι το 2024 και στόχος είναι να συνεχιστεί για πολλά χρόνια. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Γιώργο Θωμαΐδη, παρότι η συνεργασία αυτή ξεκίνησε μεσούσης της οικονομικής κρίσης, τα αποτελέσματά της είναι απόλυτα θετικά.

Η εταιρεία κατάφερε να αυξάνει συνεχώς τα μερίδιά της, σε μια αγορά που την ίδια περίοδο παρουσιάζει μείωση κατά 30% , το σήμα Shell στην Ελλάδα κατέχει πλέον την κορυφαία θέση στην αγορά καυσίμων, με μερίδιο αγοράς που έφτασε τον Αύγουστο του 2014 το 20% στα καύσιμα κίνησης, ενώ είναι πρώτα και στην προτίμηση των καταναλωτών.

Κάνοντας έναν απολογισμό της δραστηριότητας της Coral, με αφορμή την επίσκεψη στην Ελλάδα του επικεφαλής των πωλήσεων λιανικής του διεθνούς ομίλου Shell, Istvan Capitany, ο κ. Θωμαΐδης τόνισε ότι όλο το δύσκολο διάστημα της ύφεσης, η Coral αξιοποίησε ευκαιρίες και προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις.

Έτσι, δαπάνησε 6 εκατομμύρια ευρώ στον τομέα της καινοτομίας για την καλύτερη υποστήριξη των αναγκών του καταναλωτή. Το διάστημα 2010-2014, επένδυσε σε περισσότερα από 70 νέα ιδιολειτουργούμενα πρατήρια και περισσότερα από 75 νέα πρατήρια που λειτουργούν μέσω dealers. Η επένδυση αυτή έχει ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ.

Σε ερωτήσεις για την πορεία της αγοράς το επόμενο διάστημα, ο ίδιος εξέφρασε αισιοδοξία, ότι στη συγκεκριμένη αγορά τουλάχιστον έχει ξεκινήσει η ανάκαμψη. Ήδη όπως είπε το πρώτο εξάμηνο έκλεισε με θετικό πρόσημο για την εταιρεία, ενώ όπως δείχνουν όλα ακόμη καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα του δεύτερου εξαμήνου, καθώς βοήθησε και το μεγάλο τουριστικό ρεύμα. Σε ερωτήσεις για την πορεία της αγοράς του πετρέλαιου θέρμανσης, τόνισε ότι δεν πρόκειται να βρεθεί στα επίπεδα πριν από την υπέρμετρη αύξηση του ειδικού φόρου.

 

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα, είναι μια από τις 42 παγκοσμίως, στις οποίες διαθέτει το σήμα της η Shell, μέσω brand licensing. Όπως είπε ο κ. Capitany, τα τελευταία 10 χρόνια, το διεθνές δίκτυο των Shell licensees έχει αναπτυχθεί σημαντικά και αποτελεί σήμερα πάνω από το 30% του διεθνούς δικτύου πρατηρίων της Shell, με 17 licensees σε 42 χώρες. Πάντως σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η Κίνα, η Ρωσία, η Ινδία και η Ινδονησία, η διεθνής εταιρεία αναπτύσσει το δίκτυό της αυτόνομα.

Να σημειωθεί ότι η Shell διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο πρατηρίων καυσίμων διεθνώς, με 43.000 πρατήρια σε 80 χώρες, που διαθέτουν 160 δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου ετησίως. Στόχος της εταιρίας είναι το δίκτυο της Shell να αναγνωρίζεται ως το καλύτερο στον κλάδο από τους πελάτες, συνεργάτες, dealers και μετόχους μας.

Προς αυτήν την κατεύθυνση η εταιρία αναπτύσσει και προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των πελατών της. Διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση καρτών καυσίμων που εξυπηρετούν B2B πελάτες σε 27 χώρες. Συγκεκριμένα 4 εκατομμύρια κάρτες καυσίμων Shell χρησιμοποιούνται διεθνώς από 1,65 εκατομμύρια καταναλωτές, πραγματοποιώντας κατά μέσο όρο 1 συναλλαγή ανά 3 δευτερόλεπτα.

Τέλος στην Ελλάδα η Coral, διαθέτει 1,3 δισ. λίτρα καυσίμων το χρόνο, εξυπηρετεί 100.000 καταναλωτές που επισκέπτονται πρατήρια Shell σε ημερήσια βάση, διαθέτει 600.000 ενεργούς κατόχους καρτών Shell που πραγματοποιούν πάνω από 1.200.000 συναλλαγές το χρόνο. Προσφέρει δε 1 εκατομμύριο προωθητικά προϊόντα μέσω των πρατηρίων Shell κάθε χρόνο και διενεργεί 11 εκατομμύρια συναλλαγές το χρόνο μόνο για τη Shell V-Power.

Πηγή: www.euro2day.gr