Εμφάνισαν τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης πωλήσεων αποδεικνύοντας ότι και στην «ανηφόρα» της οικονομικής δυσπραγίας μπορούν να κινούνται με επιτάχυνση. Ο λόγος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες Jeep, Smart, Mercedes, Peugeot, BMW και Renault, οι οποίες αύξησαν αισθητά τις πωλήσεις τους και μάλιστα με ρυθμό πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Συγκεκριμένα, ενώ η εγχώρια αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2015 αυξήθηκε με ρυθμό 8,1% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014, οι συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων αύξησαν τις πωλήσεις τους από 18% ως 2.000%. Είναι ενδιαφέρον πάντως ότι το εννεάμηνο η συνολική αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων έφθασε τις 58.184 μονάδες έναντι 53.844 το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Ειδικότερα η Peugeot εμφάνισε ρυθμό αύξησης 212% ταξινομώντας πάνω από 4.000 νέα επιβατικά αυτοκίνητα. Ας σημειωθεί ότι η αλλαγή αυτή οφείλεται αφενός στα νέα μοντέλα και αφετέρου στο γεγονός ότι την ευθύνη διακίνησης της μάρκας στην Ελλάδα ανέλαβε ο Όμιλος Επιχειρήσεων Συγγελίδη. (Στη φωτογραφία δεξιά ο κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης και, αριστερά, ο κ. Πέτρος Πιπερίδης, γενικός διευθυντής της εταιρείας που είναι ο αποκλειστική αντιπρόσωπος των Peugeot στην Ελλάδα). Η ανάληψη από τον Όμιλο Συγγελίδη έχει δώσει τεράστια ώθηση στις πωλήσεις της γαλλικής φίρμας στη χώρα. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το εννεάμηνο η αύξηση των ταξινομήσεων έχει οδηγήσει την Peugeot στην πέμπτη θέση του καταλόγου των ταξινομήσεων στην Ελλάδα το 2015 και σε απόσταση αναπνοής από την Opel, η οποία εμφανίζει μείωση πωλήσεων 8%.

Η Citroen εμφανίζει αύξηση ταξινομήσεων 21,2% και η Mercedes 48%. Αξιοσημείωτη επίσης είναι και η αύξηση ταξινομήσεων αυτοκινήτων Renault κατά 18,7%. Τα νέα μοντέλα Renault καθώς επίσης και το νέο ξεκίνημα που έδωσε στη μάρκα ο Όμιλος Επιχειρήσεων Θεοχαράκη (που έχει αναλάβει την ευθύνη διακίνησης των αυτοκινήτων Renaultστην Ελλάδα) αύξησαν την απήχηση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα μας.

Η μάρκα ωστόσο που απογειώθηκε στην κυριολεξία ήταν η Jeep, μία ακόμη μάρκα αυτοκινήτων που αντιπροσωπεύεται από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Συγγελίδη. Ούτε λίγο – ούτε πολύ η Jeep αύξησε τις πωλήσεις της από 22 σε 453 μονάδες, σημειώνοντας βελτίωση 1.959%.

Στο γενικό αυτό θετικό κλίμα υπήρξαν βεβαίως και οι εξαιρέσεις. Οι εταιρείες που είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται ήταν – μεταξύ άλλων – και οι: Opel, Fiat, Ford, Hyundai, Skoda, Seat, Honda και Alfa Romeo.

Pinakas_Page_2Pinakas_Page_1