Η αλυσίδα πέτυχε πέρυσι αύξηση του καθαρού της τζίρου στα 1,8 δισ. ευρώ. Το «βάρος» της ανάπτυξης του δικτύου πέφτει εφέτος στην Κρήτη, στη Βόρεια και στην Κεντρική Ελλάδα.

Μέσω οργανικής ανάπτυξης και επιλεκτικών εξαγορών μικρών τοπικών αλυσίδων θα συνεχίσει την επέκτασή της και τη φετινή χρονιά στην ελληνική αγορά η ΑΒ Βασιλόπουλος όπως ανέφερε στο Euro2day.gr υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το «βάρος» της ανάπτυξης του δικτύου πέφτει εφέτος στην Κρήτη, στη Βόρεια και στην Κεντρική Ελλάδα. Σημειώνεται ότι με βάση το φετινό business plan το δίκτυο του ελληνικού βραχίονα του βελγικού ομίλου Delhaize θα ενισχυθεί με 23-30 νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα 5 θα είναι καταστήματα franchise, ενώ οι επενδύσεις εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 100 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών, η αλυσίδα πέτυχε πέρυσι αύξηση του καθαρού της τζίρου κατά 3,3% σε σχέση με το 2013 με αποτέλεσμα αυτός να ανέλθει στο 1,8 δισ. ευρώ. Όπως αναφέρεται και σε report του βελγικού ομίλου Delhaize, η αύξηση πωλήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην επέκταση της αλυσίδας, ενώ καταγράφεται και ενίσχυση μεριδίου αγοράς.

Για τη φετινή χρονιά ο στόχος είναι ο καθαρός τζίρος να φτάσει τα 2 δισ. ευρώ. Το διψήφιο ποσοστό ανόδου του τζίρου της αλυσίδας, σε μια πτωτική αγορά, θα προέλθει σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος από το υπάρχον δίκτυο, από τα νέα καταστήματα που θα δημιουργηθούν τη φετινή χρονιά αλλά και από τις απώλειες του ανταγωνισμού.

Σημειώνεται ότι η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων συνεχίζει και τη φετινή χρονιά να καταγράφει πτώση. Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, τον Ιανουάριο ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου υποχώρησε κατά 4,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014, πάνω από 5% εκτιμάται ότι ήταν η πτώση τον Φεβρουάριο ενώ δεν φαίνεται, τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο, το κλίμα αυτό να αναστρέφεται, όπως σημειώνουν τα ίδια στελέχη.

Ωστόσο όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς η πορεία του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων έχει δύο όψεις. Από τη μια εμφανίζονται αλυσίδες όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος οι οποίες κινούνται με θετικούς ρυθμούς έστω και οριακούς και από την άλλη, αλυσίδες ο τζίρος των οποίων σημειώνει διψήφια ποσοστά υποχώρησης.

Πηγή: http://www.euro2day.gr