o    Διψήφια αύξηση του όγκου πωλήσεων το 2013 εν. 2012 που ανέρχεται στο 11%

o    Διψήφια αύξηση του όγκου πωλήσεων της μπύρας Mythosστο εξωτερικό που ανέρχεται σε 81% κατά την πενταετία 2009 – 2013

o    Προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 8,5 εκ € για το 2014

 

Η Μύθος Ζυθοποιία αναδεικνύεται στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μπύρας στην Ελλάδα μέσα από την αύξηση μεριδίου της αγοράς, τη διψήφια αύξηση του όγκου πωλήσεωνκαι της κερδοφορίας, τη θετική ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού, τη διαρκή διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της και την ανάπτυξη καινοτομίας.

Το 2013 η Μύθος Ζυθοποιία παρουσίασε διψήφια αύξηση κερδοφορίας που αντιστοιχεί σε 89% σε σχέση με το 2012 και 6,1 εκ ευρώ. Η μεγάλη ανάπτυξη της κερδοφορίας οφείλεται στον αυξημένο τζίρο, τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και εξοικονομήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας καθώς και στην αλλαγή των συντελεστών απόσβεσης.

Επίσης, ο τζίρος της εταιρείας έφτασε τα 92 εκ ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 9% σε σχέση με το 2012, ενώ σε επίπεδο 4ετίας (2010 – 2013) η ποσοστιαία αύξηση ανήλθε σε 24%.

Θετικό πρόσημο παρουσιάζει και ο όγκος πωλήσεων με αύξηση της τάξης του 11% σε σχέση με το 2012. Ταυτόχρονα και παρά την πτωτική πορεία της αγοράς η εταιρεία πέτυχε την περαιτέρω ανάπτυξη του μεριδίου της, το οποίο σε επίπεδο 5ετίας (2009-2013) αυξήθηκε κατά 8 μονάδες φθάνοντας το 2013, στο 18%.

Επιπλέον, η βελτίωση των δεικτών ρευστότητας και της χρηματοοικονομικής θέσης ενίσχυσαν περαιτέρω τη θέση της Μύθος Ζυθοποιία η οποία συνεχίζει τη δυναμική της πορεία και το 2014 δίνοντας έμφαση: α) στην ισχυροποίηση του brandMythos, β) στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της, γ) στην καινοτομία μέσω της επαναστατικής τεχνολογίας DraughtMasterκαι δ) στη διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της.

 

 

Σε αυτό το πλαίσιο η μπύρα Mythosυλοποιεί τα τελευταία έτη στοχευμένη στρατηγική ανάπτυξης η οποία είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 10% το 2013 ενώ η ανοδική πορεία συνεχίζεται και κατά το 1ο 5μηνο του 2014 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 14% στο σύνολο της μάρκας και κατά 10% στο draught.

Παράλληλα, κατά το 2014, ανταποκρινόμενη στις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα 2 νέων προϊόντων. Πρόκειται για το MythosRadlerο οποίος αποτελεί συνδυασμό ξανθιάς μπύρας ανώτερης ζυθοποίησης αναμεμειγμένη με χυμό από λεμόνι και για τον ανθρακούχο μηλίτη SomersbyBlackberryο οποίος έρχεται για να αυξήσει ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον των καταναλωτών πάνω στη νέα αυτή κατηγορία.

Δυναμικές ωστόσο είναι και οι εξελίξεις αναφορικά με την ανάπτυξη της επαναστατικής καινοτομίας DraughtMasterόπου σε συνέχεια της μεγάλης απήχησης της τεχνολογίας Flex 20ltκαι Μodular 20ltη εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα του Select 10lt, (ποιοτική, φρέσκια μπύρα για τελικά σημεία μικρών καταναλώσεων).

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης δήλωσε σχετικά: «Μέσα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη αγορά επιτυγχάνουμε ανοδική πορεία, αύξηση των οικονομικών δεικτών και κατάκτηση μεριδίου της αγοράς που ανέρχεται στο 18%. Για το 2014, συνεχίζουμε την ανοδική μας πορεία παραμένοντας πιστοί στο επενδυτικό μας πλάνο και προγραμματίζοντας επενδύσεις ύψους 8,5 εκ ευρώ με στόχο τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, την περαιτέρω ανάπτυξη καινοτομίας, την ανανέωση του σχεδιασμού marketingκαι την ανάπτυξη των 380 εργαζομένων μας. Παράλληλα αναπτύσσουμε έντονη εξαγωγική δραστηριότητα σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο όπου παρουσιάζουμε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 81% για την 5ετία (2009 – 2013) προάγοντας το ελληνικό επιχειρείν και επιβεβαιώνοντας ότι αποτελούμε την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μπύρας στην Ελλάδα»