Αύξηση εσόδων από 5% έως 8% προσδοκά η διοίκηση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιάλωσης (Βίκος) για τη φετινή χρήση, η οποία αναμένεται να επέλθει μέσω των στοχευμένων ενεργειών για την ανάπτυξη του δικτύου πώλησης των προϊόντων Βίκος και ειδικότερα των αναψυκτικών.

Πιο συγκεκριμένα ο ισχυρός εμφιαλωτής στην αγορά του φυσικού μεταλλικού εμφιαλωμένου νερού επικεντρώνει τους σχεδιασμούς στην περαιτέρω διεύρυνση της θέσης του στην αγορά των αναψυκτικών προσδοκώντας να αυξήσει τα μερίδια του. Παρά το γεγονός ότι συνολικά τα μη αλκοολούχα ποτά βαίνουν μειούμενα σε όρους αξίας στο περιβάλλον της παρατεταμένης ύφεσης, οι εξελίξεις στο κλάδο που αφορούν κυρίως τα δύο ισχυρά πολυεθνικά σήματα «πριμοδοτούν» του μικρούς παίκτες της αγοράς και ως εκ τούτου φαίνεται ότι οι προοπτικές ανάπτυξης κυρίως για τις ελληνικές εταιρείες παραμένουν μεγάλες.

Σε αυτό ποντάρει η Βίκος προκειμένου να αυξήσει τη παρουσία της τόσο στο κανάλι της λιανικής και της αυθόρμητης αγοράς, όσο και στην εστίαση. Προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται οι έντονες προωθητικές ενέργειες, η διάθεση περί των 1.200 – 1.500 ψυγείων και η ενεργοποίηση τμήματος λιανικής προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη κάλυψη σημείων σε όλη την επικράτεια.

Τα μεγέθη

Όσον αφορά την πορεία της περσινής χρήσης, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιάλωσης, εμφάνισε μικρές απώλειες στα μεγέθη της.

Πιο συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 64,2 εκατ. ευρώ το 2015 έναντι 66,5 εκατ. ευρώ το 2014, σημειώνοντας κάμψη 3,48%. Τα μικτά κέρδη υποχώρησαν κατά 1,53% και διαμορφώθηκαν το 2015 στα 29,8 εκατ. ευρώ, ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους της εταιρείας διατηρήθηκε στο 46% του κύκλου εργασιών έναντι της προηγούμενης χρήσης.

Σε επίπεδο κερδοφορίας, τα προ φόρων αποτελέσματα υποχώρησαν κατά 6,2% στα 11,9 εκατ. ευρώ, ενώ μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 8,4 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 9,6% σε σχέση με το 2014.